2 Ağustos 2012 Perşembe

ücretsiz klima montajı için istenen ek ücret

baymakinternet üzerinden 2 adet baymak klima aldım bu güne kadar hiç baymak ürün kullanmadım her şeyin bir ilki var deneyelim dedim klimaları aldım aldığım firma ücretsiz montaj yapılacak dedi servisi arayıp montaj için randevu aldım servisden arkadaşlar geldiler montaj yaptıracagımız yere boruların yetmeyeceğini içinde 4 metre boru oldugunu bu borununda 1,5 metresinin dış ünitenin araksında sarılı kalması gerektiğini söylediler ve ilave boru eklememiz gerekecek dediler ve gaz ilavesi yapılması lazım dediler 300 tl tutar dediler çaresiz kabul ettim ertesi gün geldiler takmaya 1 tnaesinde hiç boru kullanmadılar arkasındada sarılı boru bırakmadılar ikinci klimada 1 metre yetmedi bizde set var bölmeyiz boruyu dediler ve seti taktılar 260 tl ödeme istediler verdim aynı binada abim oturuyor oda rubenis klima aldı benden daha uzun mesafeye montajını gelip servis yaptı hiç bir ek ücret talep etmediler.baymak aldığıma memnun olamadım tercih ettiğime sevinemedim

 

 

Hüseyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder