9 Ağustos 2012 Perşembe

Teknosa Şikayet

teknosanisan 2012 tarihinde mithatpaşa teknosadan 299 tl karşılığı aldığım nikon marka fotoğraf makinesini ilk şarjı bitiminde şarj etmek üzere koyduğumda şarj almadığını farkettim ve teknosaya geri getirdim.10 güne yakın bir süreç teknosa nın bilgisayar sistemlerinde arıza olması sebebiyle teslim alamadılar.Akabinde ankara karfo nikon servisine yönlendirildim.Henüz garanti kapsamında olmasına rağmen bana 150 tl lik onarım ücreti çıkarttılar.gerekçe makinanın açılıp kurcalanmış olması idi.teknosaya tekrar gittiğimde ise bunu benim açıp kurcalama ihtamalimden dem vurarak bu çirkin alışveriş üstüne birde suçlu olmakla itham edildim.ilgilenirseniz ve yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.iyi çalışmalar.

 

 

Münevver K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder