8 Ağustos 2012 Çarşamba

Riddex Elektronik Haşerat Kovucu-BRM Medical Company,Darıca-İZMİT

Birtakım Gazetelerin(Bugün-Vakit vs.)İnternet Sayfalarına İlanlar vererek,Riddex Markalı Elektronik Haşere Kovucu Aletleri Satmakta Olan,BRM Medical Company,Bayramoğlu Mh,Mehtap Koyu,Yakamoz Sk,No:4,Darıca-İZMİT te mukim olduğunu iddia eden,Herşeyi ile Sahte  ve Dolandırıcı herifler,10 Lira bile etmeyen,hiçbir halta yaramaz,Adi Çin Malı Aletleri,50 Lira bir bedele satarak,gariban Milleti Kazıklamaktalar.Lütfen Herkes Uyanık olsun ve Bu Sahtekar şerefsizlerin Tuzağına Düşmesin.Sanayi ve Ticaret Bakanlığını da Harekete Geçmeye Çağırıyorum.Çünkü sattıkları Mal Kaçakçılık Ürünü ve Faturasız Satılıyor.Tekrar söylüyorum BRM MEDİCAL COMPANY,DARICA-İZMİT MENŞEELİ ŞİRKET DOLANDIRICIDIR,ASLA KANMAYINIZ...

 

Sedat Ç.
riddex

4 yorum:

  1. Faruk Erdoğan10 Eylül 2012 02:00

    Riddex'ten çok şikayetçisiniz. üründen bir şikayetin varsa işlem başlatmalısınız. Eğer değilse ben sizin benzer bir ürün sattığınızı düşünür, bunun bir çirkeflik ve sizin rakip firma olduğunuzu düşünürüm. sakın yanlış anlamayın ben o firmayı tanımam, ama ürünün bir işe yaramadığını kullanarak biliyorum. Hem ultrasonik, hem Elektromagnetic olduğunu iddia ediyor ama sadece elektromanyetik çalıştığını tesbit ettirdik. bu yüzden Tüketiciyi aldatmaktadır. Ancak bu işe yaramaz ürünü hala D-Shopping kanalı satmaya devam ediyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedat ç.ben kendimde bu firmadan ürün aldım.
      ürün iade garantiliydi iade ettim.
      paramı vemediler ürünle fatura felan yoktu sahte üründü.
      tüketi hakları derneğine şikayette bulundum verilen adreste öyle bir işyeri yoktu.
      istanbulda adres vermişler şimdi değiştirmişler.
      düzenbaz herifler.

      Sil
  2. riddex işe yaramaz kardeşim çinden 1,5 dolara getiriyorlar bu ürünü yani masraflarıyla 3 tl anan allahım kara bak işe yarasa gaö yememde bi haltada yaradığı yok bu riddexin yerli malı varsa alın hiç olmazsa iade etme hesap sorma imkanınız olur

    YanıtlaSil
  3. Düpedüz sahtekarlar .Arkadaşım için istedik. Riddex yerine kutudan bir çift plastik eldiven çıktı. Ürünle birlikte fatura da gönderilmemiş. Şimdi arıyor, her gün başka bir yalan, ürünü de değiştirmiyorlar. Bir gün cenazedeler, bir gün hastanedeler vs.vs.

    YanıtlaSil