9 Ağustos 2012 Perşembe

TTnet şikayet

ttnet8 mbit Yalın internetim vardı. Biten taahütümü yenilemek istedim. Taahhütün yenilenemeyeceği o yüzden internetimi kapatıp tekrardan yalın internet üyeliği açacaklarını ve bu işlemin 2-3 günde tamamlanacağı söylendi. Dedikleri gibi teknik ekip2-3 gün sonra geldi. Gelen teknik arkadaş telefon kablomu bulamadı, elindeki sinyal aletinin şarjı bittiği için el yordamıyla bir kablo seçip işaretledi ve gitti. 2 haftadır internetimin sinyalinin gelmesini bekliyorum. 5-6 defa arıza ve şikayet kaydı bıraktım. Ama ne bir gelişme oldu nede bi arayan soran. İptal etmek için her aradığımda şikayetimin acil koduyla alındığını hemen geri dönüş yapacaklarını söylediler ama hiçbir geri dönüş olmadı. Ve dün öğrendim ki eğer vazgeçip kapatmak istersem bana kampanya dolayısıyla verdikleri modemin ücretini (125 tl) isteyeceklermiş. Henüz evime internet bağlanmamış ve modemi kullanamamış olmama rağmen ücreti alacaklarını söylüyorlar. Yaptığımız sözleşmenin karşılığı olan "interneti" bağlamamalarına rağmen !!

 

İlyas B.

1 yorum:

  1. YALIN INTERNET BAGLATTIM 2 HAFTA ONCE AMA SOYLE BIR DURUM WAR 1 DAKKAYA BIR INTERNETIM KESILIYOR,WINN BILE TTNETDEN IYI BEEE YAVAS FELAN AMA KESINTISI BARI YOKK ,BOYLE BIR SACMALIK WARMI YAAA ARIYORUM KIRSEHIR TTNET ARIZAYI TELEFONA BAKAN YOK ,NEYMIS ANKARAYI ARIYACAKMISIM ARIYORUZ 1 HAFTA SONRA DONERIZ FELAN DIYORLAR AMA NE DONEN NEDE ULASAN VAR...HERSEYY TTNETI BAGLATASIYA KADAR..

    YanıtlaSil