8 Ağustos 2012 Çarşamba

DSMARTın her dediği yalan!

24 ay kontrat yaptığım ve 2 sene sonunda hiç bir ücret ödemen sahip olmam gereken decoder için bundan yaklaşık 6 ay önce arandım.Cihazın benim olması için 60TL ödemem gerektiğini söylediler.Bende cihazın ücretsiz sahibi olmam gerektiğini söyledim.Sonra tekrar aradılar.Evet haklısınız ücret ödemeden sahip olacaksınız cihazınıza dedi. Tekrar aradılar 19TL ödemem gerektiğini söylediler.Bende bunun üzerine şikayet dilekçesi oluşturdum ve tekrar Dsmart tarafından arandım.Arayan bayan bu olayın haricinde de yaşamış olduğum başka bir sorundan da dolayı anlaşmaya varmak istedi.19TL ödeyin cihaz sizin olsun ve Dsmart'ın yayınlarını izlemeye devam edin dedi.Bunu kendisine özellikle tekrar ettirdim, oda tekrar etti ve ben kabul ettim.Şimdi tekrar arandım ve faturanızı 5 aydır gönderemiyoruz 19 lirayı ödeyin cihaz sizin olsun bizde yayını keselim dediler hiçbir dedikleri birbirini tutmayan bir firmadan bahsediyoruz,ben hakkımı her şekilde aramaya devam edeceğim! dsmartı bide siz düşünün!

Berk N.dsmart

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder