8 Ağustos 2012 Çarşamba

trendyol.com'dan aldığım ayakkabının kalıbı dar çıktı ve iade kabul etmiyorlar

trendyol.com'dan yaptığım alışverişte aldığım converse marka ayakkabı
42 olarak giydiğim diğer converse marka ayakkabılarla aynı kalıpta değil ve ben bu ayakkabıyı alışverişi yaptığım günden 10 gün sonra giyip dışarıya çıkmak gibi bir hata yaptım öncelikle basit bi darlık olarak düşündüğüm ayakkabı gittikçe bir ızdırap haline geldi ve kendimi eve zor attım iade için aradığım trendyol.com yetkilileri bana ürünün kullanılmış olduğu için iade işleminin yapılamıyacağını söylediler. İnternetten alışverişin acı veren bi örneğini deneyim ile görmüş oldum. Bana ekstra bir avantajda sağlamayan bu kurum sadece beni internet alışverişinden soğutup kendi sektörlerinin rakip firmalarında bir müşteri kaybetmiş olmasını sağladı. Müşteri memnuniyetini önemsemeyen bu firma kendi açılarından baktıklarında avantaj bile sağladıklarını düşünüyorlardır sanırım.

Gökhan B.

trendyol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder