16 Ağustos 2012 Perşembe

Vodafone Kırmızı Pasaport

vodafoneHaziranda yaptığım yurtdışı seyahatinde Kırmızı Pasaport işlemi için müşteri hizmetlerini aradım. Telefonda bu işlemi aktive ettirmek istediğimi ve zaten Minired tarifesini 8 aydır kullandığımı söyledim. Telefondaki bayan durumu aktive ettiğini ve sadece mesajların ücretlendirileceğini söyledi. İnternet yada diğer kullanımlarda hiçbir bilgi verilmedi. Yurtdışında bazı zamanlar internetimi iş gereği açtım ve saniye başına 0,78 kuruş ödeyeceğimi bilmeden. Ardından bedava dakikalarım var diye düşünürken hiçbir görüşmemde bedava dakikalarımdan düşmemiş ve gayet kabarık bir fatura (415 YTL) gönderilmiş. Bunun üzerine Vodafone' u tekrar aradım ama bana 5 iş günü süreceğini söylediler. 13 işgünü sonra dayanamayıp ben aradım. kesinleşmedi dediler. kayıtlar var dinleyin dedim. inceleniyor dediler. Nitekim bu genişten alma işlemleri süreci Faturayı mecburen ödedim ve hemde geç ödediğim için cezalı duruma düştüm. Tavsiyem Şudur ki; bu tarifeye, Vodafone'a ve Müşteri hizmetlerine sakın güvenmeyin. farklı ülkelerde de Vodafone ullandım ama böyle bir rezillik görmedim. Şikayetten ve ödemeden çok sonra; inceleme yaptık ve tarafımızca kusur bulamadık diyorlar. Rezalet!

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder