8 Ağustos 2012 Çarşamba

MERT PLAZA MOBİLYA ŞİKAYETİ

mert plaza mobilya çiğli mağazasından geçen sene alınan mobilyaların kolçakları patır patır kopmaya başlayınca kopan parcanın bir tanesini alıp eşim annem ve 16 aylık çocuğumla  mağazaya gittik mağaza sahibi mustafa (bey demeye dilim varmıyor.) bu kolcaklar oturmayla kırılmaz,biz zaten satıcıyız üretici değiliz ama siz akıl verdiğiniza göre siz üreticisiniz herhalde diyerek daha ilk cümlede müşterisiyle dalga geçmeye başladı.Olay bununla da bitmedi.Biz bu parçaların plastik olduğunu ,normalde bu parçaların metal olması gerektiğini ve kırılmanın bu yüzden olduğunu söyleyince sen mobilyacımısın evladım ben senin kafandaki saç teli kadar mobilya sattım ukalalalık etme dedi ve müşteriyle nasıl konuşulacağını bilmeyen daha bir dünya seviyesizce konuşmalar….olayın gidişatı belli olunca mübarek ramazan ayında kavga etmemek için kapıya yöneldiğimizde hala arkadan  konuşuyordu ,  mağaza çalışanlarının yüzünden  “ah be abicim biz burda neler çekiyoruz” bakışları vardı zaten.Problemin çözümü olurdu ya da olmazdı ancak müşteriye hitap şekli çok kabaydı,paranızla rezil olmak değdiniz şeyi aynen yaşadık ve gördük ne olursa olsun bu insanların sosyal ortamlarda ve özellikle de müşterilerle nasıl konuşulacağını bilmeleri ,bilmiyorlarsa bunlarla ilgili eğitim almaları gerekiyor. Lütfen hiçbir satıcı arkasında duramayacağı bir malı satmasın.sözün kısası mobilya alacaklar kurumsal firmalar yinede en iyisi sonuçta sorununuz çözülür çözülmez ama en azından insani duygularınızı kaybetmiyorsunuz saygılarımla….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder