28.05.2012 de almış olduğum Adidas tişörtte1 hafta içinde hemen hemen her yerinde iplik çekmesi olmuştur.Ürünü iadeye gönderdiğimde 16.07.2012 tarihinde başvurunuz uzmanlarımız tarafından incelendi;inceleme sonucunda üretim aşaması ya da kullanılan malzeme kaynaklı hata tespit edilmemiştir.Talebinizi üzülerek kabul edemiyoruz diye rapor geldi.Müşteri Hizmetleri arayınca karşıma çıkan görevli bayan kurulmuş saat gibi hem aynı şeyleri söyleyerek karar kesin değişmez dedi.Tişört hala elimde.Tekstil sektöründe çalışan arkadaşıma gösterdiğimde (Imteks) bu ürün kumaş hatası dedi.Adidas Müşteri Hiz. bu tür konularda hiç yardımcı olmuyor.Ürün hatalarını kullanıcı hatası olarak raporlayıp bu karar kesindir değişmez yargı yolu açık isterseniz gidebilirsiniz diyorlar.O yüzden çeşitli Adidas Mağazalarından yıllarca alışveriş yapardım ama bu saatten sonra Adidas benim için bitmiştir.
Sefa A.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder