18 Ağustos 2012 Cumartesi

Superonline şikayeti BÜYÜK ŞANSSIZLIK !!!

superonline517..... nolu müşterinizim(BÜYÜK ŞANSSIZLIK !!!!) 10.08.2012 tarihinde saat 11:00 civarı hem telefon hemde internet hizmetimin gittiğine dair müşteri hizmetlerinizi aradım. Arıza kaydımı aldılar..Bugün günlerden 13.08.2012 ve hala ne telefon ne internet hizmeti alabiliyorum..Tekrar müşteri hizmetlerini arıyorum bana teknik servise ileteceklerini ve 1 gün sonra geleceklerini iletiyorlar..Sonra zahmet edip beni teknik servis arıyor ve 2 -3 gün sonra geleceklerini söylüyor..Güya süperonline sınız..nasıl yani??????? 5 gün belkide 6 gün sonra hizmet BELKİ verebileceksiniz..HATIRLATMAK İSTERİM SENE 2012 VE BEN İSTANBULDA HİZMET ALAN BİR MÜŞTERİYİM..mecrada ikamet etmiyorum..BURASI BİR İŞYERİ VE İNTERNET BİR YANA TELEFON HİZMETİM BİLE YOK..Benim bu kaybımı kim ödeyecek..Bu konuda yasal haklarımı kullanacağım ve bütün internet platformlarında bu konuyu paylaşacağım..

 

Uğur Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder