31 Ağustos 2012 Cuma

TTNET ABONELİK

08.08.2012 tarihinde ttnet sınırsız internet aboneliği için kocaeli/izmit alemdar şubesine başvuruda bulundum. 21gün olmasına rağmen internetim açılmadı ve askıda görünüyor. İnternetin açılacağı telefon numarası 262 332 4* 2* E*** D*** adına kayıtlıdır.Daha öncede defalarca şikayet kaydı oluşturmama rağmen gerek türk telekomdan gerekse müşteri hizmetlerinden halen açılmadı. Türk telekoma gittiğimde ise ekranımda olmaması gereken şeyler görüyorum denildi ve tekrar arıza kaydı oluşturuldu halen açılmadı internetim.Bu ayıplanacak bir durum. 21 gündür aboneliğimin onaylanmasını bekliyorum.Bu nasıl bir aboneliktir anlamış değilim. Kayıt oluşturuluyor tarafıma hiçbir açıklama yapılmıyor. Akvaryumdaki balığı seyreden kedi misali bekliyorum. 31.08.08 tarihinde buişin çözümlenmesini aksi taktirde daha beklemeden yasal yollara başvuruda bulanacağımı belirtmek istiyorum.
SAYGILARIMLA....Recep G.

ttnet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder