31 Ağustos 2012 Cuma

Peugeot 508

10 ay önce pejo'dan 508 marka otomobil aldım. Aracı kışın aldığım için fazla sürat yapamadım. yani 70'i pek geçemedim. Daha sonraları sürat yapmaya başlayınca (90-100'ü geçince) araçta rüzgar sesi olduğunu farkettim. Servise götürdüğümde ayar falan yapalım dediler, parça istediler ve gelen iki parça süngeri'i kaputla kapı arasına koydular. Ama ne fayda. Ne ses kesildi nede azaldı. Birkaç kez şikayete gittik hatta genel müdürlükle görüştük. Ama ne fayda. Ne sesi kesebilecek mühendisleri nede ustaları var.

Dahası arabaya sahip çıkan ne bi fabrika nede bir bayii var. Bizde mahkemeye verdik ama teste gelen mühendis test aracında da bu ses var diye normalmiş gibi rapor yazmış. Mahkemedende bi sonuç çıkmadı henüz. Ama şunu anladımki bu bindiğim son olacak. Bu kadar yeteneksiz usta ve mühendisin başka bi firma olduğunu sanmıyorum. 70. 000 TL lik arabayla giderken içerde kıyamet kopuyor sanki

Süreyya U.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder