8 Ağustos 2012 Çarşamba

Daybuyday alışveriş sitesinden şikayetçiyim

17 Mayısta Land Rover marka bir ayakabı aldım. Ödemesini yaptım. Ancak ayakabı elime 30 mayısta ulaştı.1 ayda en fazla 10 gün giydiğim ayakabının taban kısmında açılma ve kopmalar meydana geldi. 30 haziranda kargo ile gönderdiğim ayakkabıyı gönderme sebebini yazdığım halde çok ciddiyetsiz bir şekilde kimin yazdığı belli olmayan imzasız kaşesiz küçük bir not kağıdına ürün iade alınamamaktadır şeklinde bir yazı ile tekrar bana gönderdiler.10 temmuzda faturanın arkasındaki gerekçeli kısımları doldurarak ürünün tamiri/değişimi yada ücret iadesi talebimi belirterek ayakkabıyı tekrar gönderdim. 11 temmuzda kargonun teslim alındığına dair bilgi mevcut. Yaklaşık 25 gündür defalarca müşteri hizmetlerini aramama ve sipariş numarası ile bu görüşmeler kayıt altına alınmasına rağmen her aradığımda yeniden bütün durumu anlatmak zorunda kaldım. sürekli yetkili birimlere konu aktarılacaktır diyorlar ama bir çözüm yok. 30 günlük yasal sürenin dolmasını bekliyorum.Tüketici haklarına şikayet edecem.

Tevfik A.daybuyday

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder