9 Ağustos 2012 Perşembe

Micro Scooter Kırıldı

İnternet micro.com.tr sitesinden 8 yaşındaki oğlum için micro
Scooter Siyah aldım. Fiyatı 300 TL olduğunu da belirtmek isterim. 20 gün
sonra scooter ön bağlantı yerinden kırıldı. Ürün tanıtımlarında 100 kg
ye kadar diye tanıtım vardı.

Oğlumun 25 kilo olduğunu belirtmek isterim.
Firmaya resimleri yolladım ve kullanıcı hatası olduğunu ve ücret
karşılığı tamir edebileceklerini söylediler. Oda ellerinde uygun parça varsa diye not ekleyerek.

Ben ise ücretsiz değişim talep ettim. E-maillerime cevap vermediler. Daha sonraki araştırmamda bu sitenin (Micro) asıl Marka sahibi İsviçre Micro ile mahkemelik olduğunu ve şu an Micro scooterlarının gerçek mümesli olan firma (Tesltd), bu firmanın Micro adı altında sahte
ürünlerde sattığını söyledi.

İsviçre Micro firmasına scooter resimlerini yolladım. Ürün bizim ama eski bir model ve kötü şartlarda saklanmış. Paslanmalar var bu yüzden metalin özellikleri bozulmuş olabilir. Bizim yetkili satıcımızdan alsaydınız biz bu ürünü değiştirirdik fakat bu firma ile mahkemeliğiz ve bizim adımızı kullanarak yasal olmayan bir şekilde iş yapıyorlar dedi. Ayrıca bana yasal olarak haklarımı savunmamı tavsiye ettiler.
www.micro.com.tr sitesinden alacağınız her ürün paranızı sokağa atmaktan başka bir şey değil. İleride sorun yaşarsanız hiç bir şekilde destek alamassınız

 

 

Erol Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder