18 Ağustos 2012 Cumartesi

Lg televizyon şikayet

lg20.07.2012 Cuma günü Bursa Carrefour  Bimeks mağazasından LG marka televizyon satın aldık. Televizyonun kurulumu için servis talep ettik. Gelen servis elemanı önce televizyonun 3D özelliğini gösterdi. Bunun için benim harici harddiskimde bulunan 3D filmlerden bir kaçını açtık. Daha sonra televizyonun yayın kaydı yapabilme ve yayın durdurup devam ettirebilme özelliklerinin nasıl olduğunu sorduk. Bunlar televizyonu almadan önce Bimeks’te bizlere söylenen diğer özelliklerdir. Sorularımız üzerine gelen servis elemanı, televizyonun bu özelliklere sahip olmadığını söyledi. Daha sonra servis elemanı, harici harddiskim televizyona bağlıyken kumanda üzerinde kayıt tuşlarını görünce rastgele denedi ve bir anda harddiskimdeki tüm bilgilerin silinmesine yol açtı. Televizyon harddiskimi biçimlendirmişti. Hatasını düzeltmesini istediğimizde bizleri Bimeks’te bir arkadaşına yönlendirdi. Bimeks’e gittiğimizde bu sorundan sorumlu olmadıklarını söylediler. Israrlarımız ve tepkilerimiz üzerine Bimeks, dosyalarımı kurtarmak için harddiskimi aldı. Aynı gün LG info adresine mail attım. 2 hafta sonra bile oradan cevap gelmeyince destek hattından ulaşmaya çalıştım. Çünkü o gün harddiskim elime geçmişti ve dosyalarımın ancak %20si kurtarılabilmişti ve o dosyalar da açılmıyordu. Yoğun uğraşlarım üzerine sonunda bir yetkiliye ulaştım ve olanları tekrar mail attım. Çünkü bizimle ilgili hiçbir kayda ulaşamamışlardı. Bir gün sonra beni tekrar aradılar ve yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler. Sizin aracılığınızla bir kez daha soruyorum LG müşterisine bu kadar mı değer veriyor? Kendi yetiştirdiği elemanının hatasını kabul edemeyecek kadar küçük bir firma mı? Hatasını telafi etmek için onların bana ulaşıp bir şeyler yapalım demesi gerekirken beni ortada bırakabiliyorlar. Benim istediğim LG yetkililerinin bana ulaşması ve hatalarını telafi etmeye çalışmasıdır.

 

Deniz D.

1 yorum:

  1. LG ile ilgili bende sorun yaşıyorum, yetkili var tlf çıkmıyor o kadar geniş tavırları var ki inanın nerden bulaştım diye kendime kızıyorum. bizim teknoloji firmalarımız bunlara çok yüz verdiklerinden böyle oluyor. nacizene tavsiyem başının caresine bak zira LG servisinde çalıştırdığı personeline yüksek okul mezunu gence haftalık 150 lira veriyor ne bekleyebilirsin ki!!!

    YanıtlaSil