28 Ağustos 2012 Salı

sms-infocomm & asus yetkili servis

asusHerkese merhaba,
Bir buçuk ay önce asus tabletin klavye tuş takımı çalışmadığı için servise verdim.Servisin bana verdiği telefon numarasını en az 200 defa aramışımdır. Hiç kimseye ulaşamadım ve mecburen iki hafta sonra servise gittim. Sözde aramışlar beni. ürünü aldım fakat iki kat bozulmuş hali ile. Sadece klavye çalışıyordu desem yeridir. Tekrar servise gittim ve bu defa yetkili bir kişiye durumu açıklayıp ürün ile daha iyi ilgilenmelerini, durumdan şikayetçi olduğumu belirttim. Bir hafta sonra ürün teslim edildi. Aldığım üründe değiştirilen onca parçaya rağmen hem bozuk hemde iyi takılamamış, oturmayan parçaları ile teslim edildi. Bunun üstüne tekrar servise gidip ürünün değişimini talep ettim. Bana bir numara verdiler ve orayı arayıp değişim talebinizi iletirseniz işlemler daha hızlı olur dediler. "   " 216 524 3000 " sadece iğrenç bir müzik çalıyor. en az 10 defa aradım. Şuan beni aramalarını bekliyorum. Hiç kimseye ulaşamıyorum ve servisin binasına gitmekten bıktım.

 

Serdar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder