11 Ağustos 2012 Cumartesi

Digitürk her şeyi kendi menfaatine göre yapıyor

Digütürkten 4 temmuzda aboneliğimi başlatıp 2 hafta sonra aynı site içerisinde evimi taşıyıp 26 temmuzda müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum görüşmede 1 ay içerisinde yapılan adres değişikliğinde kurulum yapılmasında para talep edilmeyeceğini söylendiği.

digiturkAncak geçen süre içerisinde aranmayıp benim aramalarımın sayelerinde bilgi aldığım şimdi ise parayı ödemem gerektiğini abone iptalinde ise 86 TL para talep etmelerinden dolayı tüketici mahkemesine başvuru yapmaya mecbur kıldılar. Sözde ses kaydı yapıldığı ancak işlerine gelen bölümü yaptıkları 26 temmuzdaki ses kaydının olmadığını beyan ediyorlar.

Ben bu tür şirketlere güvenmediğim için aynı anda ben kendim ses kaydı yaptım ve bunu tüketici mahkemesine iletecem anlaşılan şu ki digitürk çalışanları sorumsuz ve lakayıt...Hey digitürk yetkileleri beni bir daha arayıp sakın evet sizi anlıyorum demeyin Çünkü anladığınız bir şey yok her aramamda kayıt açıyorlar yeter artık. bu arada 9 Ağustos 2012 saat 12:10 da yapmış olduğum müşteir görüşmesinde orada çalışan birinin bana cevabı şu ne yapmak istiyorsanız yapabilirsiniz internet veya medya ve tüketici mahkemesine gidebilirsiniz digitürk alemsiniz demekki bu tür şikayetlerden cok varki alışıksınız çünkü bir müşteri hizmeti bunu diyebilecek kadar cesaretli ve rahatsa alışık olmalısınız vatandaşdan haksız kazanç elde etmeyi kendinize yakıştırıyorsunuz :)

 

 

Mustafa S.T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder