9 Ağustos 2012 Perşembe

Samsung Galaxy Y Pro B5510

samsungŞubat ayı sonunda aldığım telefon yaklaşık  3 ay sonra kendiliğinden kapanıp açılma ve hafıza kartı takılı olduğu halde "çıkarıldı,yeniden taranıyor" gibi uyarılar vermeye başladı.Servise gittim ve telefonu incelemeye aldılar. "sys değişikliği ve yeni yazılım yükleme" yaptıktan sonra telefonu teslim ettiler.3-5 gün sorunsuz çalıştıktan sonra aynı arızaları yapmaya tekrar başladı.Bir daha servise gittim ve 5 gün boyunca kendilerinde kalan telefonda bir sorun olmadığını söyleyip iade ettiler.Telefonda sorun halen devam etmekte...zaman zaman kendiliğinden kapanıp açılıyor ve servis buna arıza demiyor!tüm servis garanti fişlerim mevcut bulunmakta.Telefonun iadesinin alınmasını ve tarafıma "sıfır" modelinin verilmesini ya da maddi bedelinin ödenmesini talep ediyorum.yetkililere hiç bir şekilde ulaşamıyorum.
Konu ile ilgili yardımcı olmanızı rica ederim...

 

İsa T. Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder