22 Ağustos 2012 Çarşamba

Smile Adsl'e Nefret Dolu Şikayet

Aynı tür şikayetten daha önce yazmıştım fakat hala! hala iptal edilmeyen üyeliğimi
ARTIK BIKKIN BİR ŞEKİLDE HATTA İÇİMDE NEFRETLERLE DOLU HİSLERİMLE belirtmek istiyorum
2 ay önce iptal formunu göndermeme rağmen üyeliğim iptal edilmemiş ... Hatta onunla beraber, sadece 1 posta ile tam 4 adet fatura yı (lütfen buraya dikkat ) Sadece posta yolu ile öğreniyorum, zarfın içini açıyorum faturaları düzensiz bir şekilde ay'a bölmeleri yerine hepsini içerisine koyup gönderdiklerini gördükten sonra, toplam ücreti bizzat kendim hesaplıyorum ve toplamında 175TL fatura çıkıyor, fakat onların yazdıkları benden koparmak istedikleri toplam ücreti ; 115TL ne demek ya bu ? Ben cevap vereyim ne demek olduğunu;
Hani 115TL öde sen ama sen daha saf isen hesapla sen bize 175TL öde
Mantığından başka birşey değil bu, kaldı ki 2 buçuk ay öncesinde ben iptal ettirmişim bu aboneliğimi...
Müşteri hizmetlerinden öğreniyorum, iptal gözükmüyor aboneliğim...

Kalsın böylece, tekrar iptal formuda göndermeyeceğim,
Ödememi yapmayacağım, Israrında savcılığa başvuracağım

Hakan Ç.smile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder