18 Ağustos 2012 Cumartesi

"KOÇTAŞ" Kontrol etmeden Kırık ürün sattılar

koçtaşKoçtaş'a güvendiğim için kutuyu açıp ürünü konrol etmek aklıma bile gelmedi. Satıcı arkadaş da kutuyu kapalı olarak, kontrol etmeden sattı.
Eve gittim kutuyu açtım ürünün köşesi kırık.
Ertesi gün geri getirdim. Müdür yardımcıları Hakan Bey Ürünü iade alamayız. Ürün sağlamdı diyor. Nerden biliyorsunuz, kontrol etmediniz ben açtım kutuyu diyorum, satıcı arkadaşa da sorabilirsiniz diyorum, alamayız diyor. Ve benim yolda eve giderken kırmış olabileceğimi söylediler. Yurt dışından, çinden gelmiş ürün burada sağlammış ve ben eve götürürken kırmışım.
2 gün oldu alalı Ve kutuyu ilk açan benim . Ve çözüm olarak teşhirdeki ürünü vermeyi teklif ettiler. Onunda kırık olduğu anlaşılınca, Bu defa ürünü iade alamayız, siz kırdınız dediler. Ürünümü Kırık ürünle değiştirdiler.

Yorum sizin arkadaşlar. "İŞTE KALİTE"

 

Ümit A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder