23 Ağustos 2012 Perşembe

YAPI KREDİ BANKASI KART AİDATI

Yapı kredi bankası her ay en az 1500-2000 tl harcama yaptığım kredi kartıma yıllık aidat ücreti olarak 65 tl borç yansıtmış. Kibarca arayıp bunu iptal etmelerini istedim. Bana ya 3 ayda 4500 tl harcarsınız , ya puanınızı eksiye düşürüp harcama yaparak bu puanı yakalayıp kart aidatınızı  bitmezse kalanını yansıtırız falan filan gibi saçma sapan kendilerine göre enayi müşteri satış tekniklerini bana dayatmaya çalışıyorlar.
O zaman kartımı iptal edin dedim, kartımı iptal ettiler ama yinede kart aidatını tabiri caizse eşek gibi ödetiyorlar. Neymiş bankalarının uygulaması böyleymiş. İyi valla hem semer i vur yükle hemde üzerine bin. Buradan tavsiyem sakın Yapı Kredi bankasından kredi kartı alıp kullanmayın. Yarın tüketici mahkemesine başvuracağım bak o zaman semer nasıl vuruluyor muş.
Diğer bankaları aradığımda hiç zorluk göstermeden iptal ediyorlar. Eşimin Bireysel emeklilik sigortasınıda Yapı Krediden yaptırmıştım onuda iptal ettireceğim otomatik ödemeleride iptal ettireceğim.

Tekin Ş.

yapi_kredi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder