23 Ağustos 2012 Perşembe

telefon servis yalanları

Birnumaram.comdan aldığım ıpone 4 marka telefonum çabuk şarz bitmesi ve ısınmadan dolayı firmanın yönlendirdiği Teksel Elektronik isimli firmaya 08.08.2012 tarihinde teslim ettim.Garanti kapsamındaki telefonumu teslim alan firmaya teslim ederken içindeki telefon rehberimin ve diğer bilgilerimin yedeklenmesini istedim.Taner bey ismindeki beyde ellerinden geleni yapacaklarını ve bana mesajla döneceklerini belirttiler.aradan bir hafta geçti ve servisi aradım ve servisten bana telefonumun bordunun arızalı olduğunu fabrikaya gönderdiklerini ve yenisi gelince takıp teslim edeceklerini söylediler.bende ismini vermek istemediğim bir firmayı aradım ve ımei nosundan baktıklarında bu cihazın hiç bir fabrikaya gönderilmediği bilgisini aldım.teknik servisi tekrar aradığımda taner bey cihazımın bordunun tamir sırasında yandığını itiraf etti.Firmanın yalan söyleyerek hemde garantili telefonumun içindeki bilgileri kurtarmaya çalışacaz diye aldıkları telefonumu sadece bordunu değiştirerek bana teslim edecekler.Beni bir haftadır oyalıyorlar ve yalan söylüyorlar.Ayrıca bir daha hem birnumaramdan hiç bir mal almayarak hemde böyle bir firmayla muhatap olmayacağıma inanıyorum.bu konuyu ayrıca birnumarak a da bildirdim ve hepsinden haberdarlar.

Hasan Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder