18 Ağustos 2012 Cumartesi

Flo Ayakkabı Magasından ve Pumadan şikayetçiyim

floFlo Ayakkabı mağazasından 15/04/2012 tarihinde 89, 99 tl verip aldığım Puma Marka spor ayakkabımı 40 gün sonra (10kez giydim sadece ) sağ tarafdaki ayakkabının dış yan kısmı yaklaşık olarak 10-cm uzunluğunda yırtıldı taban ve gövde kısmı açıldı. Spor ayakkabı olmasına ragmen ne bır spor yapmışlığım var ne de islak bir yerde giymişliğim olmamasına rağmen bu kadar çabuk yırtılması beni çok şaşırttı. Ama daha çok şaşırdığım kısım ise ayakkabımı 31/05/2012 tarihinde aldığım yere tekrar teslim ettim firmaya göndereceklerini ve beklemem gerektiğini söylediler .28-30. günlerde aramama rağmen hala bir haber olmadığı söyledıler. Taaki temmuzun ortasına kadar haber çıkmadı. Sonra ayakkabının değişiminin RED edildiğini kullanıcı hatası olduğu söyleyip ayakkabıyı aynı şekilde geri gönderileceği soylendi. Ayakkabı geldiğinde size mesaj gelecek sonra gelip ayakkabınızı teslım alabilirsiniz dendi. Bugünle beraber aşağı yukarı 75 gün geçti hala ayakkabı yok ortada. Artık FLO diye bir marka yok bende ve kimseye önermiyorum.Yanımda girecek olduklarında bile kollarından tutup dışarı çıkıyorum artık. Bu kadar berbat bır fırma gormedım sımdıye kadar.

 

Mustafa K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder