23 Ağustos 2012 Perşembe

Tırmata beach saygısızlığı

Grupanya dan Tırmata Beach e ait sezonluk bilet aldım. Öyle bir sistem kurmuşlar ki içeride Nazi kampı gibi kart ile giriş yaptıktan sonra dışarı çıkmanız mümkün değil. Zaten girerken 10 tl otopark ücreti veriyorsunuz. Dışarı çıkacaksınız işiniz var veya yemek yemeye gideceksiniz tekrar 10 lira ücret alıyorlar. Yaya da olsa araçla da olsa farketmiyor.

Arabanız içeri de çıkıyorsunuz tekrar girişte ücret talep ediyorlar. Tartışmaya girdiğiniz an sizin üzerinize yürüyorlar. Yemek ortamları pis aşçının teri dönerin üstüne damlıyor. Gözlerimle gördüm. Bizi o yemeyi yemek zorunda bırakıyorlar. Geçen hafta sonu suları akmıyordu bir düşünsenize özel plaja gidiyorsunuz, tuvaletin de duşunda su akmıyor.

Şu anda hizmet namına hiç bir şey yok. Çalışanları çok kaba üslupları çok kötü. Tek dertleri para. Mail attım çok sinirlendim çünkü üstümüze yürüdüler. Bana verdikleri cevap onlara çamur attığımmış. Benim gibi müşteri onlara lazım değilmiş. Bu kadar da fütursuzlar.otopark fişi adında uyduruk bir bilet yapmışlar hiçbir mali değeri yok kasa fişi istiyosunuz bizde böyle işinize gelirse diyorlar.

Elif M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder