8 Ağustos 2012 Çarşamba

Darty telefonumu 50 gündür yollamıyor

Ses kartı değişimi için iphone 4 umu 21 haziran 2012 de darty bakirkoy magazasına teslim ettim probleminin küçük olduğunu söyleyip en kısa zamanda gelceğini söylediler. ve güya müşteri memnuniyeti için aynı tarz telefon vermemesı gerekırken bana iki gün snra bozulan renksız bır telefon verdiler. yasal sureç doldu kimse geri dönmedi ayın 18 ınden itibaren her gün telefon acmama rağmen labali bir tavırla surekli onay beklediklerini soyleyip kımse geri donmedi. sonrayetkili servısı kendım aradım onayımı kendim aldım darty bu sırada tabı kı hıc bır sey yapmıyor. 7 tane şikayet bldirimim 1 tane de resmi şikayetim var ama kimse geri dönmuyor donmediği gibi bide çagrı merkezı benle dalga geçer gibi konusuyor. hanımefendı tekrarlıyorum zaten kaydnız acık!.. böle de labalı takılıyorlar once ayın 3 unde teslım etceklernı soyledıler sonra 5 ı dedıler şimdi ayın 7 si hala hiç bir şekilde geri donmuyorlar. darty  den bundan sonra çöp bile almayı düşünmüyorum sizde almayın.

darty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder