18 Ağustos 2012 Cumartesi

dsmart dan şikayetçiyim

dsmart12 aylık taahütlü  ayle  paketine üye oldum  dsmartın telefon teklifiyle      2012.04 de taahütüm bitti  ama  baktım mayıs ayı faturasıda gönder mişler  aradım itiraz ettim     bana otomatik devre ye giriyo üyeliğiniz yenileniyo dediler    ret ettim kabul etmedim   banasormadan neden böyle birşey yapar sınız diye   herneyse faturayı ödemeniz lazım dediler  tamam ödedim  tekrar aradım kapatılmasını istiyorum dedim işleme alıyoz dediler   işleme alıyoz diyen müşteri tem silcisin den sonra  iki sefer daaradılar  1hafta arayla istemiyorum dedim söyretmeye vaktim yok dedim  boşuna para ödüyom dedim onlarda iş leme aldık dediler  taki temmuzun 2 haftasına kadar kim se aramadı  bayan müşteri tem silcisi arayıp nedensordu onada aynışeyi söyledim  bana faturanız açık dedi   onedemek dedim  faturamı gelcek yinediye  hayırdedi  ben  zaten kaçkere arkadaşlara kapan masnı söyledim dedim   neden kapatmıyosunuz  kimlik fotokopisiyle dilek ce göndercek siniz dedi  ben de kızdım ben telefon la onay verdim şimdide kapanmasını istiyorumdedim  biraz kızıştık neden baştan beri arkadaşlarınız bunu ilk istedim de bana söylemiyolar  dedim  beni ilgilen dirmiyo sizi mah kemeye vericem deyip kapatım    bana   haziran  temmuz veağustos ayı  faturası göndermiş ler ne yapmam gerekiyo lütfen yardım cı olur musunuz?

 

Barış T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder