8 Ağustos 2012 Çarşamba

TRİDENT CEP TELEFONU MU? AMAN HERKESTEN UZAK KENDİLERİNE YAKIN OLSUN

trident24 Mayıs 2012 tarihinde TRİDENT marka  çift hatlı A2000 model Androıd işletim sistemli bir telefon almıştım tam 426 LİRA ödeyerek  EKOPASAJ.COM adlı internet alışveriş sitesinden. Telefon elime 26 Mayıs 2012 de ulastı ama bozuk geldi. İlk olarak o siteyi aradım TRİDENT YETKİLİ SERVİSİYLE iletişime geçmemi söylediler. Telefon sanki yıllarca kullanılmış da öyle bozulmuş gibi ikide bir donuyordu, kendi kendisine kapanıyordu, şebeke yok diyordu, internete bağlanmıyordu, şehir merkezinde bile çekmiyordu vs.. bir sürü sorun EVŞİN ELEKTRONİKE garantiye yolladım iki defa ama her seferinde tamir edildiğini söyleyerek  yolladılar halbuki tamir edilmediği apaçık belliydi yine kullanma imkanı bulamadım. Üçüncü defa da ürün değişimi yada iadesini talep ederek yolladım bu sefer de ama- bu kadar ilgisiz olunabilir- hiç bir şekilde  benimle iletişime geçilmedi mağdur oldum telefonumun akıbetini bilmiyorum hem de parasını çatır çatır ödediğim halde. Bu konuda bir yardımınız olursa size minnettar kalırım...

 

 

İsmail D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder