9 Ağustos 2012 Perşembe

hizlial.com sitesi teslimatı şikayet

hizlialİyi günler.. geçenlerde bu siteden bir ürün sipariş ettim ve onayladıktan sonra aklıma küçük bişey daha geldi acaba siparişe bu noktada ekleme yapabilirmiyim bilmiyorum diye mesaj attım böyle bişey yapabiliyormuyum diye.. bi süre bekledim sonra siparişim karışmasın diye ürünü dışardan temin ettim. sonra bana mesaj geldi, ilave etmek istediğiniz ürünün linkini bize gönderirseniz ilave edebiliriz şeklinde.. tabi ben aldığım için ilave yapmadım.. ürünü tedarik ettikleri halde 5 gün boyunca göndermediler.. mesaj attım niye göndermiyosunuz diye, cevap: siz ürün ilave etcekmişsiniz onu bekliyoz.. bu ne demek! etcem demedim, edersem nasıl yaparım diye sordum.. bu kadar beklenirmi? sormasam 1 ay bekliceklermi? telefonum var mesaj atabilirler niye sormuyolar neyi bekliyolar? ilave etmek istesem linki yollarım. ben siparişimi vermişim sen gönderirsin.. ilave etmemi kaç gün beklicen? ilave etcem dedemedim. bilgi amaçlı sordum orayada bilgi diye yazdım.. sonuçta siparişi iptal etmek zorunda kaldım

 

Tezcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder