28 Ağustos 2012 Salı

joker mağazasında müşteri hizmetleri kalitesizliği

Joker Akmerkez mağazasından 2 yaşındaki kızım için bir Avent ağızlıklı suluk almıştım. daha önce daha küçük boyunu kullandığım bu suluğun çantada açılıp dökülme gibi bir kusuru vardı. Ancak ben bu kusurun aldığım ürüne ait olduğunu düşünmüş, bu nedenle de değiştirmek için herhangi bir girişimde bulunmamıştım. Tekrar aynı suluğun büyük boyunu almaktan kaçınsam da mağazada uygun başka suluk bulamadığımdan ürünü satın aldım, ve alırken de görevli kişiye aynı sorunla karşılaşırsam değiştirebileceğimi söyledim, kendisi de onayladı.
Suluğu bir hafta içinde denediğimde çanta içinde iki kere kendi kendine açıldı, ve cep telefonumun da bulunduğu çantaya su tamamen sızdı. Bunun üzerine suluğu değiştirmek üzere Jokerin Metrocity mağazasına götürdüm. Ancak suluğun iadesini faturası olmasına rağmen mağaza yetkilileri kabul etmedi. Mazeretleri ambalajından çıkarılmış olmasıydı. Böyle bir sorunla ilk defa karşılaşıyordum, zira ismini vermeyeceğim başka büyük bebek ihtiyaç mağazası alışverişlerimde bu tavrın aksine son derece yardımcı olmaktaydı.Üstelik satışı yapan Akmerkez görevlisi böyle bir iade sartından da bahsetmemişti. Ürünü incelemeye alacaklarını söylediler. Bu durum iki ay önce gerçekleşti ve halen kendilerinden bir haber alamadım.
Dahası kızım için acilen suluk ihtiyacım olduğundan ve alışveriş merkezi de kapanmak üzere olduğundan iadesini kabul etmedikleri ancak incelemeye aldıkları suluk yerine başka bir markanın suluğunu yine joker mağazasından almak zorunda kaldım. Bu defa ambalajını sakladım, ve suluğu kızımın kullanıp kullanamadığını denedim. Ancak kızım bu suluktan su içemedi. Ben de dolayısıyla tekrar strelize edip ambalajına koydum. Çünkü metrocitydeki mağaza görevlisi bu yeni suluğu satarken ambalajı ile getirmem durumunda değiştireceklerini söyledi.
Ancak bu defa da forum istanbul mağazasına götürdüğüm suluk ambalajlı olmasına rağmen kullanılmış olduğu için geri almadı!!! Üstelik de kullanılmış olduğunu ürün strelize edilmiş olduğundan halen üzerinde damlalar olmasından dolayı anladılar. Yani eğer ben kurutup da götürseydim iade almaktan çekinmeyecekleri suluğu üzerinde damla var diye geri almadılar. Herşeyden önce ürün satılırken deneyip memnun kalmazsam ambalajla getirmem durumunda iade alınacağı söylenmişti. Müşteriye sürekli zorluk çıkaran, müşteri memnuniyeti ile uzaktan yakından alakası olmayan, satış esnasında koşullarını açıklamayan ve sonrasında da koşulları keyfiyen değiştiren joker mağazasından şikayetçiyim. Kendileri hakkında çıkan şikayet yazılarını sosyal medya uzmanlarına sildirebilme gibi bir opsiyonları olsa da bilmelerini isterim ki ikinci bebeğimi dünyaya getirmek üzereyim, ve milyarlık bebek ihtiyaç listemi de kesinlikle joker mağazasından karşılamayacağım. artık joker mağazası benim için bitmiştir!

 

Sinem Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder