22 Ağustos 2012 Çarşamba

İstikbal Bu Mantıkla Bir Yere Varamaz

istikbalGaziantep Handan Consept'ten 2 yıl önce aldığım İki çocuk odası takımından bir tanesinin bazasının aldıktan bir iki ay sonra dış kaplamaları kavlamaya başladı.Umursamadık geçen gün de tabanı çöktü tamamen kulanılamaz hale geldi.Gaziantep Handan Consepti yaklaşık on gün önce arayıp durumu anlattım . Telefona çıkan bayan yardımcı olacağını söyleyerek adres bilgilerimi aldı.Dün evime iki servis elemanı geldi.Bazayı inceleyerek bazanın dağılmasının garanti kapsamında olmadığını ücret mukabili yapılması gerekitğini söyledi.Garanti kapsamını sorduğumda gülünç bir cevap verdi:"Eğer ürün gelirken yolda bir zarar gelirse veya fabrikasyon hatası varsa bu garanti kapsamına giriyormuş.Ürünü bir gün sonra alsan dahi kullanılamaz hale gelse bile garanti kapsamı dışındaymış." Kendisine yolda zarra gelen ürünü zaten ben teslim almam dediğim halde dediğim dedik türünden cevaplar verdi.Daha sonra piyasanın üç katı bir fiyatla ürünü tamir edeceğini söyledi.Ben kabul etmeyince bu sefer o zaman bana servis parası olarak 25 TL vereceksin dedi.Ben de ben seni çağırmadım , sadece ben ürünü satın aldığım mağazayı aradım ne bileyim onlar da seni buraya yönlendirmişler dedim. Parayı vermeyeceğimi söyleyince elindeki kağıda parayı vermediğimi kayıt edip gittiler.Türkiye çapında İstikbal gibi ünlü bir markanın servis elmanlarının böyle deli dumrul misali hareket ederek daha önce mağaza tarafından aldatılan müşterileri bir daha aldatmasını kınıyorum.Bu soygunun bir diğer adıdır.Daha önce Kilim Mobilyadan bvir mutfak takımı almıştım.yaklaşık 1-1.5 yıl sonra sandalyeleri hafif sallanmaya başladı.Yine ürünü aldığım mağazaya haber verdim.Bir kaç gün sonra geldiler ürünü yenisi ile değiştirdiler bu arada bana belge falan da sormadılar.derken sandalyler bu sefer derisi yaklaşık 6-7 ay sonra kavladı.Yine ürünü aldığım mağazaya haber verdim bir müddet sonra servis elamanları geldi ve ürünü götürüp yine yenisi ile değiştirdiler.Bu anlayışından dolayı Kilim Mobilya ya teşekkür ederi. Gelelim Bizim İstikbal müşteri hizmetlerine Gaziantep İstikbal  Handan Consepti tekrar aradım durumu izah ettim , oralı bile olmadı kendilerini ilgilendirmediğini servise parayı verip ürünü tamir ettirmem gerektiğini söyledi,bana 444 lü bir numara verdi numarayı çevirdim yaklaşık yarım saat sonra açabildiler bana ürünü aldıktan sonra kulanılamaz hale gelmesisinin kendilerini ilgilwndirmeğini ücret karşılığı servise tamri ettirmem gerektiğini söyledi.Kendilerine Kilim Mobilyanın tavrını anlatığımda da onun kendilerini ilgilendirmeğini söylediler.Bu kadar cahil bir müşteri hizmetleri temsilcisi nasıl böyle büyük bir markayı bu şekilde temsil ediyor anlamadım.Kendimi kandırılmış olarak hisediyorum.İstikbal gibi kendini dünya markası olarak lanse eden bir firma maalesef kaptı kaçtı mantığıyla satış yapan bir seyar satıcıdan farklı hareket etmesi gerekir.Bu bir kandırmacadır.Malı çürük yap boyala cilala kulanılamaz hale gelince de üstüne müşteriyi bir de servis ayağıyla kazıkla.Pes doğrusu.İstikbal genel müşteri hizmetlerini, Handan Concepti bu tutumlarından dolayı kınıyorum. Olayı hukuksal olarak , idari olarak da takip edeceğim.Her platformda dile getireceğim.İnsanlarla ancak bu şekilde alay edilir.Ürünü alırken görevli bayan ürünün sağlamlığında öyle dem vurarak anlatıyordu ki ,insanın kanmaması elde değil.Kendi evlerinde kullandıkları istikbal ürünü kanepenin öyle sağlam olduğunu anlatıyordu , hatta 20 sene kulandıkları halde hiç bir şey olmadığından bahsederken , bu olaydan sonra kendilerine masal anlatma yarışmasına mutlaka katılması gerektiğini şidetle tavsiye ediyorum.En önemlisi İstikbal gibi büyük marka böyle basit fikirli insanlarla nasıl çalışır anlayamıyorum . İnsanları kandırmayla bir yere varılmaz ben daha istikbalden yatak odası takımı almayı düşünüyordum. iyi ki almamışım.Böyle büyük bir marka bu anlayışla kul hakkı yiyerek , ümmeti muhameddi kandırarak bir yere varamaz.Kendilerine bir çeki düzen verererk müşteri hizmetelrini ve servisini bir çek up tan geçirmesini naçizanne tavsiye ederim.Bu markaya karşı sempatim vardı . Bu olaydan sonra ne kadar yanıldığımı anladım. Ben düştüm başkalrı düşmesinler.Kesinlikle ürünleri iyi inceleyerek alın . Yoksa paranız uçar gider.Daha anlatacaklarım çok başka bir platformda görüşmek üzere , hepinize kandırılmadan , kazıklanmadan uzun , mutlu bir yaşam dilerim.İyi Akşamlar.

 

Mehmet A. E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder