23 Ağustos 2012 Perşembe

d-smart müşterilerini aldatıyor

Yaklaşık 2,5 yıl önce internet bağlantımı smile adsl (d-smart net) ile yapmıştım. Geçen yıl ocak ayında beni müşteri hizmetlerinden aradılar ve kampanya yapıldığını d-smart reciver ile interneti kullanarak herhangi bir artı ücret olmaksızın bağlantının yenileneceğini söylediler. Ben müşteri yetkilisinin bu beyanına istinaden tekrar tekrar bu kampanya kapsamında herhangi bir ekstra ücret alınıp alınmayacağını, üyelik yada herhangi bir ad altında ücret alınıp alınmayacağını ve en önemlisi taahhüt olup olmadığını sordum. Bana defalarca verilen cevap hep aynı oldu "ekstra bir ücret yansımayacak ve istediğiniz anda aboneliği iptal ettirebilirsiniz ayrıca bir ücret ödemeyeceksiniz bunun için tek yapmanız gereken reciver cihazını yetkili servise bırakmanızdır". Bende doğal olarak herhangi bir ücret ödemeyeceğimin ve istediğim anda iptal ettirebileceğimin garantisini alarak aboneliği başlattım. Fakat 22.08.2012 günü internet paketi kotasını yükseltmek istediğim için müşteri hizmetlerini aradığımda tesadüf eseri aboneliğimin 2 yıl sözleşmeli olduğunu ve şubat ayına kadar aboneliğimin devam ettiğini öğrendim. Bu durum beni şok etti çünkü taahhütsüz bir abonelik olduğunu sanıyordum güvenmiştim defalarca onay almıştım. Bende bu durum karşısında aboneliğimin iptalini istedim fakat yine sorunla karşılaştım bu seferde aboneliğin sözleşmesi bitmediği için ceza ödeyeceğimi söylediler. Bana böyle söylenmediği halde neden böyle yaptıklarını sorduğumda ve o tarihteki konuşma kayıtlarına ulaşmak ve araştırmak istediğimi söylediğimde bana savcılıktan böyle bir talepte bulunabileceğimi söylediler. Ben hakkımı aramak için tüm yollara başvuracağım. Ama böyle bir şirket anlayışı müşteriyi bağlayana kadar hizmet anlayışı ancak mahalle esnaflarına mahsus bir özellik diye biliyordum yanılıyormuşum.

Vahap Ö.

dsmart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder