4 Temmuz 2012 Çarşamba

Pure jatomi fitness salonu üyelik iptali

Pure jatomi fitness salonu bayrampaşa forum şübesine yaklaşık 10 ay önce üye oldum. Henüz salonu görmeden üye olduğum için başlama tarihinden itibaren 10 gün içinde üyeliğimi iptal etme hakkım olduğu söylendi buna istinaden üyelik yaptırdım. ancak ilk günlerde gördüğüm basit tablo karşısında üyeliğimi hemen iptal ettirdim. her grubun öğretmeni olacağı ve eğitimciler gözetiminde spor yapılacağı söylenmesine rağmen salon açılınca ders için ücret talep edildi. kurumun müdürüne şikayetimi ilettiğimde sadece gülümsemekle yetindi herhangi bir çözüm çabasına girmemiştir.Bu durum karşısında üyeliğimi iptal ettirdim. Üyeliğimi iptal edeli 6 aya yakın süre olmasına rağmen hala üyelik ücretim hesabıma yatırılmadı.Konu ile ilgili hiçbir yönetici gerekçe bildirmemekte ve kesinlikle yardımcı olmamaktadırlar. Saat 6 dan önce gelmem gerektiği parayı yöneticiler orada iken verebileceklerini söylemektedirler ancak insanların bir işi olduğu hesaba katılmamaktadır. Kurum tarafından maddi kaybın yanında bu durumlarla ilgilenmek zorunda bırakılarak zaman kaybına da uğramış bulunmaktayım. Kesinlikle yöneticilerinin ilgilenmesi gereken bir kurum zira başta ben olmak üzere birçok insan madur edilmiştir.



Nagihan H.

9 yorum:

  1. Gördüğüm en ucuz ve müşteri hizmetinin​ hiç olmadığı bir yer.
    Üyeliğim Eylül 2012 de başlamasın​a rağmen Ankaraya taşınacağı​mı söylüyorum​.
    İş buldum diyorum. İş yerinden kağıt istiyorlar​. Gönderiliy​or. Buna rağmen
    %40 lık cezayı ödemelisin​iz diyorlar. Aloooooo henüz başlamadım​ diyorum
    ancak iğrenç ucuz bir şekilde parada ısrar ediyorlar.​ TAM BİR PARA TUZAĞI.
    Elinizi kaptırmayı​n !!!

    YanıtlaSil
  2. Ben daha bugun uye oldum ve suan hayal kirikligina ugradim bugun kayit actrdim 15 eylulde baslangic tarihim var. Size iptal ettirirken sorun yasarmiyim daha baslamadan iptal ettirmeyi dusunuyormm :S

    YanıtlaSil
  3. 04.08.2012 tarihinde kuruma telefon ile ulaştım ve üyelik devri aldım 89 tl olan 6aylık üyelik devri sözleşmesi yapıldı özellikle tüm salonlardan yararlanmak istediğimi belirttim ve işime yakın olduğundan trump tower a gitmek istediğimi belirttim 89 tl olarak üyeliğimi kabul ettiler ve 10tl farkla heryerden faydalanabileceğimisöylediler 01 /08/2012 tarihinde başlamam gerekiyordu ve bana bu tarihe kadar ulaşacaklarını söylediler bir sorun yaşamammk için defalarca aradım geri dönüş yapılmadı marmara forum ve bayrampaşa foruma gittim bizzat şube müdürleri ile görüştüm fakat 120 tl yaptıkları yeni fiyattan başlayabileceğimi ve yalnız bayrampaşa foruma gidebileceğimi yada sadece trump tower için 120 tl ye spor yapabileceğimi söylediler tüketici heyetine şikayette bulunacağım kredi kartımın bi,lgilerini alıp ilk aylığı bile 89 TL olarak çektiler ve şuan hala spora gidemiyorum.konu hakkında fikri olan varmı...

    YanıtlaSil
  4. ben herhangi bir ücret ödemedim ama bu gün kayıt yaptırdım 10 gün içinde iptal edersem üyeliğimi edebilirmiyim sorun olurmu

    YanıtlaSil
  5. aralıkta açılır dediler ama ocağa attılar... ve beni üye yaparken görevlilerden birisi kendi kredi kartından giriş yaptı... ödemeleri onun üzerinden göstereceklermiş elden verebileceğim için. sizce iptal ettirebilirmiyim. hele ki kredi kartı benim üztüme değilken yani:)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum.pazarlayana kadar her yalani atan calisanlarimi dersiniz hocalarinin sevimsizligimi dersiniz personelin suratsizligimi dersiniz.kalabaliktan dus alanini soylemiyorum bile uzerini degistiremiyenlermi dersiniz.yemin ediyorum hayatimin en hatali kararini buraya kayit olarak yaptim.sakin ama sakin uye olmayin.illa da uye olmak isterseniz eylul ayina kadar olan uyeligimi isteyen bir arkadasa devir edebilirim.ama bir sartla.uyelik devrinden sonra arkamdan konusmayin sakin:).yapilan haksizliklarin haddi hesabi yok.misafir getirebilirsiniz denir kapiya kadar getirirsin arkadasini almazlar.odeme konusinda her ayin 10 una anlasma yaparsin ayin 2 sinde gidersin hic bir bilgi verilmeden odeme isterler o anda uzerinde para yoksa odeme yapmaz isen iceri almazlar.sakin ama sakin uye olmayin .

    YanıtlaSil
  7. sakın bulaşmayın sakın. ıkı elım yakanızda olur öbür dünyada. iğrenç bir kurum.tamamen hukuk boşluğundan yararlanıp alenı hırsızlık yapıyorlar. haklı sebep mucbır sebep vs gıbı hıçbir hukuki durumu kabul etmıyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Kaydimi sildirmek istedim. Silmemis dondurmuslar simdi beni arayıp para istiyorlar. . Cildiricam resmen.

    YanıtlaSil
  9. 3 arkadas basladık 3 aylik üyelik yaptırarak.Nasıl bir yere düştüysek bir kez bile gitmeden üc ayın sonunda fes kagıtları imzaladık.Durmadan yönetimin degistigi bir kurumda yalan dolanın eksik olmayan kadrosuyla hesaplarımızdan 9 aydır hala kesim yapıyorlar.Allah belalarını versin dolandırıcılıktan baska bir sey degil yaptıkları.

    YanıtlaSil