
BEKO ART COOL TİPİ BİR KLİMAMIZ VAR.. GEÇENLERDE SU DAMLATMAYA BAŞLADI. 13.06. 2012 ÇARŞAMBA GÜNÜ SERVİSİ ARADIM. 23044/BATMAN NOLU YETKİLİ SERVİS GÖREVLİSİ BİZE SIRANIN CUMA GÜNÜ GELECEĞİNİ SÖYLEDİ. NEYSE DEDİK YAZ SICAKLARI YOĞUN ÇALIŞIYOLARDIR. AMA CUMA GÜNÜ AKŞAMA KADAR EVDE BEKLEDİK NE GELEN VAR NE GİDEN.. C.TESİ GÜNÜ BEKLEDİĞİMİZ GÖREVLİGELDİ. İKİ İHTİMAL VAR YA GAZ PROBLEMİ VEYA GİDER HORTUMUNDAN KAYNAKLANIYOR DEDİ. GİDER PROBLEMİ OLDUĞUNU SÖYLEYİP İŞİNİ YAPTI!! VE GİTTİ. DEVAM EDERSE ARAYIN DEDİ. AYNI GÜN TEKRAR SERVİSİ ARADIK ÇÜNKÜ SORUN DEVAM EDDİYORDU. SERVİSTEKİ BAYAN KAYDI ALDIĞINI SÖYLEDİ. BİZDE BEKLEMEYE BAŞLADIK ŞİMDİ GERİ DÖNERLER DİYE... BUGÜN AYIN 19 U SAAT 14.35 VE HALA DÖNMELERİNİ BEKLİYORUZ....
DÜNYA MARKASI OLMAK SIFIR EŞYA SATMAKLA OLUNMUYOR. SATILAN EŞYALARA VERDİĞİNİZ SERVİS DESTEĞİNİZİN KALİTESİYLE OLUNUYOR. AMA BU BEKO YA HİÇ AMA HİÇ YAKIŞMIYOR... BURADAN ŞUNU MU ANLAMALIYIZ. MARKA O KADAR KALİTESİNİ DÜŞÜRDÜKİ ARIZALANAN MALLARDAN SERVİSLERİNİZ MÜŞTERİLERE YETİŞEMİYOR VEYA SERVİSLERİNİZ SİZİN KALİTE ANLAMINIZI TINLAMIYOR VEYA DA SADECE MONTAJ İŞİ YAPIYORLAR.. ŞUNU UNUTMAYIN BİZLER SADECE MEMNUNİYETLERİMİZLE SİZLERİ MARKALAŞTIRIRIZ. ANCAK BU SERVİS ANLAYIŞIYLA SADECE ŞİKAYET VE MÜŞTERİ KAYBINA UĞRARSINIZ
HASAN DERE
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder