23 Temmuz 2012 Pazartesi

Avea Şikayet

aveayurt dışı internet kullanım ücreti 1800 TL yi 6 ya böldüler.İlk 300 TL faturamı ödemeye gittiğimde Avea iletişim merkezinde geçtiğimiz ay ödenmek üzere 1800 TL tek fatura halinde görülüyordu .Yani hem 1800 TL hemde 6 taksit 1800 TL toplamda 3600 TL borç görünüyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp bu durumu kendilerine ilettiğimde , kendi sistemlerinde böyle birşey olmadığını hatanın orada olduğunu söylediler.Bunun üzerine ilk 300 TL yi yatırdım, diğer taksitler için de otomatik ödeme talimatı verdim.Fakat defalarca kendilerine söylememe rağmen temmuzun dördünde kredi kartımdan 1800 TL tek çekim yaptıklarını gördüm... Ayın 4 'ünden beri rutin olarak arıyorum hatayı kabul ediyorlar fakat halen paramın iadesi gerçekleşmedi.Erdinç isimli bir yöneticiye ulaştım "otomatik ödeme vermeseydiniz o zaman"gibi bir cümle kullandı. şimdi ise 1200 TL borcunuz var ödemezsenz icra takibi başlatılacak diyen bir mail aldıktan sonra hakkımı artık adli yollardan arama kararı alıyorum. mahkemede görüşmek üzere

 

Ali Emre Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder