16 Temmuz 2012 Pazartesi

HSBC BANK KREDİ KARTI SORUNU

hsbcHSBC kredikartıma yanlışlıkla fazla ödemiş olduğum bedel için 4 gün önce görüşme yaptım merkezle bana paramın iadesinin olduğu söyleniyor ama bügün yine arıyorum personel çözemiyor ve önce görüştüğüm bayan 1 saat önce arıyor ve benim fazla yatırdığım paradan kalan 2 adet taksitli avansı kapattıklarını söylüyor bana sorulmadan yetkili biriyle görüşemiyorum her aradığımda saatlerce telefonda beklemede kalıyorum ama bir sonuç alamıyorum4 gündür fazla yatırılan param bankada duruyor size yetkililer dönüş yapacaklar deniliyor ama kimse dönmüyor 2 ay öncede böyle sorun yaşadım o konu içinde dönüş yapılmadı halen telefon görüşmelerimin dinlenmesini istemiştim yine personelin hatasından dolayı kartımın borcunun hepsinin hesaplanıp yatımak için aramıştım ama bana yanlış hesap hapmış ve fazlasıyla yatırdığım halde bana  2 adet daha taksitli nakit avans borcu çıktı ve yatırıyorum bu konu içinde dönüş yapılmadı saygılarımla.

 

İrfan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder