14 Temmuz 2012 Cumartesi

clinique facebook

facebook sayfasından kazandığım hediyemi yollamıyor adres bilgilerimi bir ay önce yolladığım halde almadık dediler yeniden yolladım bu kez aynı adrese hediye yollarken kimlik fotokopisi istediler. daha önce başka kişilere aynı adrese 8 ve 5 adet hediye yollamışlardı. bir arkadaşımın hediyesini ise başka şehirde birine yolladılar soyisim benziyor diye yolladılar. ben aynı binada 25 aile ile beraber oturuyorum ben katıldım sen katılmamı demem gerekiyor komşuma ne alaka eşim telefon kullanmama izin vermiyor komşumun tel. no.sunu kullanıyorum bir kaç komşumda aynı şekilde bunu firmaya zaten bildirmiştim sorun yok tu. ama hediyeleri hak sahibi olmayan kişilere yollayınca hak sahipleri vazgeçsin diye kimlik fotokopisi istediler bu haksızlık. emeklerimi hiçe saydılar ne yazıkki.. ben daha önce kazandığım bir hediye için kimlik fotokopimi yollamıştım 2 yıl önce adıma kredi çekmişler 3 aydır mahkemelerde uğraşıyorum. yollamam kimlik fotokopimi veya bilgilerimi mpi. izni ile yapılmış olsaydı eğer güvenerek yollardım ama mümkün değil. ben ve 6 komşumun hediyesini ( isimleri firmada mevcut ) yollamalarını istiyorum. hediyeleri yanlış kişilere gönderirken bu sorumluluğu almış olmaları gerekirdi. eğer ilgilenmezlerse yasal yollara başvuracağım hakkımı almak için. aynı adrese birçok hediye yolladıklarını ve kimlik fotokopisi istemediklerini biliyorum bu şekilde hediye alan arkadaşlarım bu konuda bana yasal yollarda destek olucaklar.

 

nefise eren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder