20 Temmuz 2012 Cuma

aveanın mükerrer ödemeyi iade etmemesi

avea15 mayıs 2012 tarihinde hem akbank tarafından ödenen faturam hem de avea bayiisinden ödendi. bu hatayı düzeltmek için avea müş. hiz. aradım. bana banka onaylı kredi kartı ekstresi ve bayiiden yapmış olduğum slibi fakslamamı istediler gönderdim ancak göndermediğimi söylediler ikinci kez gönderdim ve ulaştığını teyit ettirdim,başvurumu değerlendirip döneceklerini söylediler. yaptıkları değerlendirme sonucunda bu kez banka dekontu göndermemi istediler!resmen dalga geçtiler kafa buldular(2kez k. kartı ekstresi isteyenler 3.kerede banka dekontuna döndüler) ben de artık devlette dahi olmayan avea bürokrasisine lanet edip vazgeçtim hakkımdan. reklama milyon dolar harcayan ama 4 hattı olan 8,10 yıllık müşterisinin parasına gözkoyan aveayı şikayet etmeye karar verdim. büyük değilsin avea çok küçüldün, yazıklar olsun.

 

Recep A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder