16 Temmuz 2012 Pazartesi

vodafone freezone

vodafoneVodafone freezon kullanıcısıyım. Bundan yaklaşık 1 ay öncesine kadar faturalı hat kullanıyordum, 15 haziran da ise faturalı olan hattımı kontörlüye çevirdim. Bugün hattıma 10 TL yükleyerek internet kullanımıma devam etmek istedim. Öncelikle internete bağlantımı yaptıktan sonra gelen mesajı aynen yazıyorum "Değerli abonemiz bakiyeniz 3 kuruştur. Kesintisiz iletişime devam etmek için en kısa sürede 7 lira veya üzeri yükleme yapın." hemen arkasından gelen mesaj ise "Kullanım miktarı 2.255 MB kullanım tutarı 15.98 tl, kalan tutar -5.98 Tl" üstelik sadece google girdim ve hiçbir arama yapmamıştım. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana daha önce cep avansımdan 6 Tl kullandığımı 4 Tl nin ise nereye gittiğini bilmediğini söyledi.

 

 

Elif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder