23 Temmuz 2012 Pazartesi

Smile ADSL üyeliğini iptal ettirmiyorum

smileSmile ADSL Üyeliğimi İptal Ettiremiyorum

3 ay önce müşteri hizmetlerine ilettiğim üyelik iptali tabelim biz size döneceğiz şeklinde geçiştirildi . Her aramada dakikalarca bekletildim ve talebiniz alındı bilgi vermek için biz size döneceğiz denildi.Ne paketim iptal edildi ne dönen oldu.konuyla 3 aydır uğraşıyorum.1 ay kadar önce müşteri hizmetleriyle görüşmemde doldurmam için gönderecekleri iptal dilekçesi için mail adresi istediler,verdim.Gelen sadece dönem faturası oldu.En son Kaymakamlığa bağlı Tüketici Mahkemesine başvurdum,Noter onaylı ihtarname çekmemi önerdiler.Smile ADSL başvuru formumda yazılı adrese Aboneliğin iptali hakkında 10 temmuz 2012 tarihinde B.köy 10. noterinden çektiğim İhtarnameye rağmen hala bir sonuç almış değilim. En kısa sürede bu üyeliğin iptalini talep ediyorum.
Devam eden mağduriyetim ortada ve her yola başvuracağım bu zararlarımın giderilmesi konusunda hukiki haklarımla ne gerekiyorsa yapacağım.

 

Feti Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder