25 Temmuz 2012 Çarşamba

Gsm de izinsiz numara ve tarife değişikliği

aveaArkadaşıma benim adıma kayıtlı bir hat almıştım.Arkadaşı aradığımda ulaşamadım ve hat kapanmıştı,geçen ayda ailemde bulunan iki avea hattımı avea arıyor ve başka bir hattınız borç yüzünden kapanacak diyor.Bu hattı ve numarayı tanımadığımı ben aveaya haber verdim hatta savcılığa suç duyurusunda bulundum,aveayı bir kez daha aradım bilmediğim bu hattın tüm bilgileri bana aitti,sadece msn dikkatimi çekti.O da daha önce hat aldığım arkadaşındı.Ona faceden bir şekilde ulaştım.O da benim aldığım ilk hattı ve tarifeyi birkaç kez değiştirdiğini söyledi.Bu borç yüzünden ailemdeki iki kişinin hattı kapandı sonra açtırdım.Ben bilmediğim o hattın borcunu ödeyip kapattırdım ama arkadaş tarife değişikliğine geçeli daha bir yıl olmadığı için taahhüt varmış onun için de 120 TL daha ödemem gerekiyor.Burada suç aveanın mı yoksa internet üzerinden sürekli numara ve tarife değişikliği yapan arkadaşın mı?Bunun için yapabileceğim bir şey var mı?Gerçek sahibinin izni olmadan hem no hem tarife nasıl değişiyor.

 

N.M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder