25 Temmuz 2012 Çarşamba

Tp Link Mr-3040 3g router cihazın başına gelenler

hizlial45 gün önce hızlıal.com sitesinden TP Link Mr-3040 model 3g router cihaz aldım. Kurulumunu yapamayınca Tp Link firmasını aradım. 7 günlük süreçte 3 ayrı müşteri hizmetleri elemanı cihazımın kurulumunu gerçekleştiremedi. Cihaz fazla ısındığı için yarım saat içinde yapılan tüm kurulum ayarları sıfırlanıyor ve internet bağlantısı kopuyordu. Tp Link'ten beni arayan seçkin Bey, cihazı aldığınız yere iade edin. Sorun yaşarsanız bizimle iletişime geçin, ilgili firmaya aynı üründen 1 tane gönderelim; siz de daha fazla mağdur olmayın dedi ve cihazın kesinlikle değişim gerektirdiğini söyledi. 8 günlük vazgeçme ve iade etme sürem geçmediğinden ürünü hızlıal.com firmasına orijinal ambalaj ve aksesuarlarıyla iade ettim. İade nedeni, Tp Link'le yaşanan süreç vb. de ekledim. Ürünü inceleyip bilgi vericez dediler. 15 gün ses çıkmadı. Ben Tp Link'ten Seçkin Bey'le görüşüp durumu ilettim. Kendisi hızlıal.com bize ulaşsın, şartsız olarak kendilerine ilgili üründen 1 adet göndereceğiz dedi. hızlıal.com firmasına durumu izah eden ve TP Link iletişim bilgilerinin yer aldığı 4-5 mail attım. Çok da ilgilenmediler. Israrla ürün incelenmektedir vb. deyip durdular. Israr edince Tp Link ile iletişime geçip size bilgi vericez dediler. Aradan 10 gün kadar geçti yine tık yok. Tekrar mail attım. Seçkin Bey'e ulaşılamamış ve firmada muhatap bulunamamıştır dediler. Ben kolay ulaşıyorum, siz ulaşın aynı cihazı size gönderecekler diye ısrar etmeme rağmen isteğimi yerine getirmediler. Ürünü şartlara uygun şekilde iade ettiğim halde 2 gün sonrasında ürünü adresime kargo etmişler. İtiraz ettim, kaldı ki tatildeydim ve ürünün tarafıma ulaşması imkansızdı. Mail attım, ürünün geri dönmesini sağlayınız vb. tarzda baştan savma 1 cevap yazdılar. Tp Link'in değişim şart, kullanılamaz ürün dediği ürünü hızlıal.cım firması toplam 30 gün sonra aynen adresime göndermişti. Mail trafiği başladı. Ben iadede ısrar edince, ürün iade almaya müsait değil diye afaki bir cevap yazdılar. Oysa her şeyi tamdı. Israr edince, ürün tarafımıza ulaşınca inceleme yaparız ve size bilgi veririz dendi. Aynı gün ürün sizde bulunuyor tarzı başka mail gönderildi. Ben de ürün bende değil çünkü 800 km uzakta tatildeyim dedim. Bu aşamadan sonra 15 gün boyunca her biri diğeriyle çelişen mailler aldım. Üürünün kendilerine ulaşıp ulaşmadığına bile net cevap yazmıyorlar. 15 gün öncesinde hızlıal.com üyeliğimin sonlandırılmasını talep ettim. Çünkü dalga geçercesine mail adresime tanıtımlar gönderiyorlardı. 45 günlük süreçte hızlıal.com firmasından ürünün akıbetiyle ilgili olarak net bilgi alamadım. Tatilim zehir olmaya başlamıştı, çünkü tutarsız mailleri sinirlerimi bozmuştu. Forumlarda bana yaptıkları muamelenin aynısını onlarca kişiye yaptıklarını okudum. Hatta durumuma yorum yazan hızlıal.comzede 1 müşteri diyor ki; tatilinizi zehir etmek istemeyeceğinizi bilen firma abuk sabuk maillerle sizin tepenizi attıracak ve bezdirme politikası yapacak, oyuna gelmeyin ve hakkınızı sonuna kadar savunun. Şu an İstanbul'dan 800 km uzakta 1 tatil beldesindeyim; buradan Tüketici Hakem Heyetine gitme şansım yok. 100 tl lik ürün için değer mi diye de düşündüğüm olmadı değil ama fiyatı ne olursa olsun haksızlığa uğramıştım. Şu an maillerime cevap alamıyorum. Tüm mail linkleri aktif olduğu halde bazı mailleri açamıyorum. Sanırım engel koymuşlar, çünkü sitelerinden işlem yapınca BEKLENMEYEN HATA kodunu alıyorum. Eski siparişlerimle ilgili mailleri ise rahat açıyorum. Sözün özetine gelirsek: 1.Her şeyiyle 7. gün tam iade ettiğim ürünle ilgili iade talebime 35 gün sonra olumsuz cevap verildi. 2. Bilgi verilmeden ürün tarafıma gönderildi. 3.Tatilde olduğumdan ürünü alma şansım yok. 4. İade talepli bir ürün hem de bana sorulmadan 35 gün sonra ne hakla tarafıma gönderiliri? 5. Tp Link firması koşulsuz değişim yapacağız dediği halde hızlıal.com firması onlara nedense ulaşmadı. 6. 8 gün içinde şartsız ama aksesuarlarıyla ve orjinal ambalajıyla tam olarak iade edilebilecek bir ürün için niçin VAZGEÇME VE İADE ETME hakkım engellendi? 9. Ürünün akıbetiyle ilgili niçin bilgi verilmiyor? 10. hızlıal.com üyeliğim niçin iptal edilmiyor? 11. Tatilde oluşumdan yararlanan ve onları şikayet edemeyeceğimi düşünen hızlıal.com firması, içeriği birbirini tutmayan 20 kadar mail gönderiyor ki; Gold Bilgisayar bünyesindeki köklü bir kuruluş için ancak YAZIKLAR OLSUN diyebiliyorum. 12. 100 tl lik ürünü iade almamak için bin dereden su getiren ve afaki senaryolarla beni bezdirmeye çalışan ilgili firmayı kınıyorum. 13. Yaşadıklarımı bu firmadan alışveriş yapmayı planlayan herkesin okumasını istiyorum ki; firmanın garanti kapsamındaki bir ürün için hem de 8 gün içinde iade etme talebime karşın bin dereden su getirmesini ve bilgim dışında adresime postalandığı söylenen ürünün akıbeti hakkında bilgi verememesini ibretle herkes okusun! 14. Tatilim zehir olmasın diye alttan alıyorum ama sizin gibi köklü bir şikayet çözüm sitesinin de bana yardımcı olmasını umuyorum. Saygılarımla... Not: Gerekiyorsa, ilgili firmaya yazdığım bazı mailleri ve bana gelen absürt cevapları firmanın mj bölünüden kopyalayarak tarafınıza iletmeye çalışayım. (Bazı mj linlerini kapatmaları bile suçlarını saklamaya çalıştıklarına işarettir benim açımdan) Son tahlilde diyebilirim ki; hızlıal.com firmasına 45 günlük süreç sonunda tırnak kadar güvenmiyorum ve ısrarla üyeliğimi devam ettirmelerini protesto ediyorum.

 

Durmuş Y.

 

Durmuş Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder