6 Temmuz 2012 Cuma

Braun Traş Makinesi

braunMerhaba, yaklaşık 2.5 yıl önce Braun Series3 390cc marka traş makinesi aldım. yaklaşık 20 yıldırda firmanın ürünlerini kullanıyorum, geçtiğimiz mayıs ayında makinenin elek kısmı arızalandı bende değiştirmek için servise götürdüm. servis yedek parçanın olmadığını beklemem gerektiğini uzun süredir parçanın temin edilemediğini söyledi. 14 mayıs günü kayıt açtırdım ve braun genel merkezi ile görüştüm. 20 iş günü içerisinde parçayı temin edeceklerini, temin edemezler ise makineyi yenisi ile değiştireceklerini belirttiler. bugün itibariyle 39 iş günü oldu. ben mesleğim gereği hergün traş olmak zorunda olduğum ve firmaya güvendiğim için yeni makine almadım ve hergün bir berberde 5 tl para vererek traş oldum. ama görüyorumki bugüne kadar ses yok ve ben geçen süre zarfında traş makinesi parasını zaten ödemişim. konuyla ilgili ne yapabilirim yardımlarınızı rica ediyorum.

 

 

ilhan soyışık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder