30 Temmuz 2012 Pazartesi

AR TEKNOLOJİ SİSTEMLERİ BİLİŞİM TAAHHÜT HİZMETLERİ Şikayet

26.03.2012de kocaeli carrefoursa vodafone shop es-com (es-com tel:0262 335 42 22)dan 2000tl ye iphone 4s siyah 16gb ceptelefonu aldım. 10-15. gününde donmaları başladı ve ön kamera çalışmaz oldu. garantiye gönderdim. 20gun sonra geri gönderdiler tamir açıklaması *mgcs/m02-temizlendi/mekanik onarım yapıldı* ama telefon çalışmıyor durmadan donuyor kullanılmıyordu ayıplı mal gönderdiler. geri gönderdim geldiğinde mgct/L01-ndf(hata bulunamadı) yazıyordu ama telefonun dokunmatiği hiç ama hiç çalışmıyordu gene ayıplı mal gönderdiler hemen almadan geri gönderdim,sıfır cihaz göndereceklerinin sözünü verdiler.geldiğinde *cihaz değiştirildi yeni ime-i: 0103048006434975 yazıyordu. ama cihaz işlem görmüş 2. el cihaz kasada açıklık vardı durmadan kendine restart atıyor hele şarşa takınca 3 saniyede bir atıyor kapanıyor açılmıyor donuyordu hemen geri gönderdim ama gene utanmadan işlem görmüş ikinci el bir cihazı sıfır diye ayıplı bir malı gönderdiler. hemen geri gönderdim gene sıfır cihaz sözü verdiler, cihaz geldi açıklama *mgdc/p01-kutulu değişim(dda)/model değişimi yapıldı. yeni ime-i 013049001231101* yazıyordu ama geldiğinde cihazın kasada açıklık var bariz belli sessiz tuşu boşta sallanıyor çalışmıyor sesize alıyor ama sessizden çıkmıyor hoparlör çalışmıyor kamerasının üzerinde bariz bi çizik var. gene ayıplı bir mal gönderdiler sıfır cihaz diye.ve 5.kez gönderdim çıldırmak üzereyim 60günü geçkin bir süredir mağdurum telefonda vermediler kullanabileceğim sizden ilgi ve alaka bekliyorum mağdurum lütfen yardımcı olun böyle bir sahtekarlık olmaz ilk  defa karşılaşıyorum. Garanti servisinin adı  AR TEKNOLOJİ SİSTEMLERİ BİLİŞİM TAAHHÜT HİZMETLERİ A.Ş.

 

Mahmut S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder