27 Temmuz 2012 Cuma

5GB KOTALI TURKCELL KAMU VINN HATTIMIN GÜNCEL FATURASI 50 TL!

turkcell_vinnArkadaşlar, bir süredir beldemizde tatil yapıyorum. Burada 3g yok ve Turkcell edge hızı da en çok 0.010-0.020 mbps aralığında dolaşıyor. Buna rağmen 5gb kotalı ve limitinde durma özelliğine sahip yani aşım ücreti olmayan internet hattımın güncel faturası net 50 tl. Oysa paketin ücreti 25 tl. Vergilerle en çok 26.5 tl olabilir ama 50 tl gözüküyor. Sahur vakitlerinde internet hızlanıyor ve işlerimi halletmeye çalışıyorum. Buna rağmen 15 günlük internet kullanım miktarım 5gb lik paketin yaklaşık %10’u yani 500 mb kadar. Turkcell ne yapmaya çalışıyor anlamak mümkün değil! Aynı yerde kullandığım ses hattım içinde güya 21 tl lik internet kullanmışım ve son fatura olarak 49.4 tl yansıtılmıştı. Durumu önceki mj lerde yazmıştım ve ses hattım şu an Avea’ya taşınma aşamasında. Beldede tatil yaptığım halde 3 hattımın toplam faturası ise tam 150 tl. Ne önerirsiniz? (Gerekli itirazları yaptım, birsikayetimvar.com adresine şikayette bulundum.) Sanırım bundan sonraki durak BTK ve diğer 2 hattımın da taşınması. Ne dersiniz?

 

Durmuş Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder