20 Temmuz 2012 Cuma

HESAP İŞLETİM ÜCRETİ

garantiGaranti Bankası İzmir Gaziemir Şubesinden 22/11/2010 tarihinde 5.000,00 TL kredi çektim ve dolayısı ile vadesiz hesap açılmış oldu. Bu hesabımdan eğer hesap işletim ücreti kesilmesini istemiyorsam, en az 2 adet otomatik ödeme talimatı vermem gerekiyormuş. ben 4 adet talimat tanımladım. Fakat faturalarımı aynı bankanın internet şubesi üzerinden hesabımda eğer nakit var ise faturalarımın son ödeme tarihini beklemeden gerçekleştirdiğim için bana en başta tanınan bu ayrıcalığın iptal olduğunu ve dolayısı ile hesap işletim ücretinin kartımdaki nakit miktardan rızam olmadan tahsil edildiğini müşteri temsilcileri beyan etti. Bu durumun düzeltilmesi ve bu haksız kazancın önüne geçilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını ve adı geçen kurumdan şikayetçi olduğumu bilmenizi istiyorum.

 

Ömür Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder