29 Temmuz 2012 Pazar

D-smart şikayet

dsmartD-smart tarafından cep telefonuma abone sözleşmesi için mesaj gelmiş ve çağrı merkezini aramam istenmiştir. D-samartın çarğtı merkezini aradım ve çağrı merkezinden N*** Hn. ile görüştüm. Kendisi abonelik sözleşmesini bir hafta içinde imzalamam gerektiği imzalamadığım takdirde yayıni keseceğini belirtti. Kendisine yoğun olduğumu ve bu konunun başka bir yol (internet veya posta ile) çözülüp çözemeyeceğimi sorduğumda, konunun bu şekilde çözülemeyeceğini ve bir hafta içinde imzalanmadığı takdirde yayını keseceğini tekrar söylemiştir. Kendisine yurt dışında, hastanede veya müsait olmadığım bir durumda olabileceğimi anlatmak isterken kendisi konuşmaya devam etmiş, kendisine biraz susarak benim konuşmamı dinlemesini söyledğim zaman ise telefonu yüzüme kapatmıştır. Daha sonra  şikayetim ile ilgili çağrı merkezini tekrar aradım ve kendisinin yetkili olduğunu belirten M***Bey ile görüştüm ve kendisine gerekli bilgileri verdim, ancak M*** Bey telefon hattın düşmüş olabileceğini belirtti. Ancak kendisine kendisi ile yaklaşık 25 dakikadır konuştuğumu ve hattan düşüme olmadığını belirttim ve konu ile ilgili şikayetimin incelenerek olumlu veya olumsuz tarafımıza dönüş yapılmasını istedim. Ancak D-samartan konu ile ilgili ne mail dönüşü nede telefon aramadı gelmedi. (not: ertesi gün telefonum d-smart tarafından arandı ancak başka telefonda olmam nedeni ile açamadım ve tekrar aranmadı.) Kurumsal olduğunu düşündüğüm bir firmanın çalışanlarına gerekli bilgi aktarımını yapamaması ve çalışanlarını yeteri kadar eğitememesi nedeni ile müşterilere yardımcı olması nedeni ile orada bulunmakta olan bir çalışanın kendisinden yardım isteyen bir müşterinin suratına telefon kapatmasıdır. Hem D-smartın hemde müşteri hizmetlerinde çalışan N*** Hn.'dan tarafımıza yapılanlardan dolayı şikayetciyim. Saygılarımla.

 

 

Ersan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder