17 Temmuz 2012 Salı

anadolu sigortaya dikkat

anadolu_sigortamerhabalar yaklaşık 7 yıldan buyana sigorta şirketim fenerbahçedeki gerçekler sigorta dan yaptırdığım  Anadolu Sigortadır  arabam evim işyerim aynı şekilde hepsi sigortalıdır  yaklaşık 3 ay önce işyerimdeki klimamın dışarıda olan ünitesini hırsızlar çaldı elimde kamera görüntüleri mevcuttur tabiki önce polis geldi zabıttutuldu sigortaya haber verdim  fakat acentam bir türlü eksper yollamayı başaramadı durumun ciddi olduğunun birtürlü farkına varamadılarüniteyi söken hırsız içerideki klimanın kalan bölümünü sarsıp duvarda tek vidayla durduğunu anlatamadım ben bayan kuaförüyüm klimanın olduğu bölüme kimseyi oturtmadım  mağdur oldum15 gün sürdü eksperin gelmesi sonuç 2 ay sonra belli oldu denildiki ödemiyoruz klimanızı  bukonuda kapsamaya yazdırmamışız ama ben herşeyi kapsayan bir sigarta parası ödüyorum ve fotograflarda klima var kötü amaç yada böyle bir niyet yok dediğim gibi görüntüleri net olan hırsızın kaydını sigorta eksperine de polisede verdim ama işyerimde sıcaktan bunalan müşterilerime reklamınızı çok güzel yapıyorum allah korusun bidaha asla anadoludan sigortamı     aman diyin iyi düşünün parayı tahsil edene kadar müşterisin sonra düşmanlar sana düzgün bi muhattap oda yok  geçmişler olsun ........

 

 

Recep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder