14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kredi kartı aidatı hakkında

garantiYaklaşık 3 senelik garanti müşterisiydim. 3-4 ay önce kredi kartımı Garanti'nin müşteri memnuniyetini hiçe sayan davranışları yüzünden iptal ettirdim. Bu 3-4 aylık süreç içinde 2-3 kez garanti'den arandım. En son aradıklarında kartıma kampanya dahilinde 50 tl bonus yüklediklerini söylediler. Ben kartımın olmadığını anlatmaya çalıştım, bonus yüklemelerinin saçma olduğunu, yıllık üyelik ücreti yüzünden kartı istemediğimi söyledim, yıllık üyelik ücretinin hallolacağını söylediler ve bunun üstüne bana kart yolladılar. Daha kart elime geçeli 1 ay olmamasına rağmen karttan yıllık üyelik ücreti kesilmiş. Bunu görünce Alo Garanti'yi aradım. Durumu anlattım. Bana kartıma üyelik bedeli olarak 50 tl bonus yüklendiğini söylediler. Ben bu bonusun kampanya dahilinde yüklendiğini yıllık üyelik bedeli gibi bir açıklama yapılmadığını anlatmaya çalıştım ama pişkin pişkin 50 tl bonusunuzu kullanın ne olacak tarzında konuşmalar yapıldı. ben zaten böyle bir durum olacağını bilseydim kart gelir gelmez iptal ettirirdim. ayrıca kart yollanırken kampanya dahilinde bonusun yüklendiği, yıllık üyelik ücretininde bir şekilde halledileceği söylenmişti. Garanti kart iptal olmasın diye kart gelir gelmez üyelik bedeli kesti. Müşteri hattındaki personelin insana salak muamelesi yapması da cabası.
SKoskoca Garanti'nin bu tarz kurnazlıklara ihtiyaç duyması çok garip. Kartımı da "YILLIK ÜYELİK ÜCRETİ"ni ödedikten sonra en kısa zamana iptal ettireceğim.

 

 

Gizem Rüya Çamca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder