23 Temmuz 2012 Pazartesi

D Smart satış sonrası müşterilerine tam bir kaos yaşatıyor…

dsmartDSmartta yaşadığım, bende hayal kırıklığı yaratan yanıltmacıyı sizlere duyurmak istiyorum; Aralık-2007 tarihinden itibaren kesintisiz dsmart TV üyesiyim. halen üye olarak aboneyim.
Şimdi dikkatinizi çekmek istiyorum olumsuzlukların başladığı 05.06.2012 tarihinden bu güne dek yaşadıklarım tam bir karmaşa – memnuniyetsizlik – ilgisizlik – kandırma ve insanların değerli zamanlarını  çalma v.b dsmart çözümsüzlük yaratma çabaları:
Sırasıyla yazmam gerekirse: Aboneliğimin biteceği, sanırım (2012 yılı) mayıs ayı sonu veya haziran ayı başı ( müşteri ilişkileri ile farklı zaman ve değişik müşteri temsilcileri ile defalarca yapmış olduğum  tüm görüşmelerimin eğer doğru ise kayıt altına alındığı bildirildi, daha sonraları ise güvenemediğimden kayıt altına alınıyormu deme gereği duyup teyit altına aldıktan sonra görüşmelerim neticesi) dsmart müşteri temsilcisi bir bayan tarafından mesai saatleri içersinde arandım ve aboneliğimin biteceği yönünde bilgilendirildim. Ben de aynı paket olsun birde artık HD yayınlarını izlemek  istiyorum dedim. Bana eski müşterimizsiniz o yüzden size bir miktar indirimle ve uydu alıcı cihazı HD uyumlu cihazla değiştirme ve en az iki yıl  üye olma şartı ile de cihazında iki yıl sonra bana ait olacağı ve eski cihazı da geri vererek aboneliğimin devam edeceği yönünde bilgi verdi. Sonrasında Oturduğum semtte İstabul ili Bağcılar ilçesi  yetkili olan  kişi  tarafından arandım. yeni cihaz teslimi ve montajı için görüştük. 05.06.2012 günü akşamı ilgili bayi cihazı getirip montajını yaptı ve sözleşmeyi imzalattı. Eski uydu alıcımıda tüm müştemelatı ile geri aldı ( yaptığım bir hataydı, eski uydu alıcımın  geri alındığına dair hiçbir belge düzenlenmedi ve bilgide verilmedi-açıkçası eksik bir işlem yaptıklarını sonradan fark ettim) Benim hiçbir şekilde ihtimal vermediğim ve başkalarının da ihtimal vermeyeceğini düşündüğüm yeni cihaz teslim edeceklerini, %100 olacağını sandığım uydu alıcısını  bayi kutusundan kendi çıkartıp (sonradan 2. El cihaz olduğunu öğrendiğim ve tespit ettiğim) kullanma klavuzunun da olmadığı uydu alıcısını almış bulundum.
Beş günlük kullanımdan sonra 10 gün tatile çıktık ve sonrasında eve geldiğimizde televizyonu açmaya çalıştığımızda cihazın kilitlenmiş olduğunu tespit ettik. Müşteri ilişkilerini arayarak uzun bir uğraştan sonra sorunu çözdük. Ben ertesi gün cihazı incelediğimde alt kısmında  sehpaya temas eden koruyucu lastiklerinin 3 tanesinin olmadığını, ayrıca cihazın kart konan kısımdaki kapağın kilit soket ayağının kırılmış ve yerinde olmadığını, sonrasında ise cihazın arka kısmındaki fiş ve soket girişlerinin tamamen toz içinde olduğunu hayretle görmüş oldum ve bu arada koruyucu lastiklerin olmayışından dolayı cihazı yerinden oynatırken yeni almış olduğum sehpa mobilyasının çizildiğini üzülerek yaşamış ve tespit etmiş oldum.
Sonrasında müşteri hizmetlerini aradım böyle bir şeyin kabul edilemeyeceğini beyan ettim yine bir bayan biriydi. Bana haklısınız cihazı bayiye götürün değiştirecektir dedi. Ertesi gün bayiye gittiğimde yanımdan DSmart merkezi aradı bu seferde olmaz dendi. Ayrıca ben serviste iken birde ben aradım bu sefer çıkan müşteri temsilcisi hayır değiştirme yapılmaz dedi şaşırdım, bana bu şekilde söylenmedi dedim, hayır olamaz biz görüşme kayıtlarına bakıp size kim yanlış bilgi vermiş biz size telefonla en geç 7 gün içinde döneceğiz dediler. Görüşmeden sonra yetkili servis (Fatih Bey denen kişi) bana; bunu sen al git bir hafta sonra gel söz ben değiştireceğim dedi. Kafam allak bullak ayrıldım  bir hafta içinde telefonlarım 24 saat açık olmasına rağmen ne yazık ki aranmadım, ben 10 gün sonra servise gittim ve uydu alıcımı servise yenisiyle değişmesi amacıyla sabah bıraktım, yetkili yok dendiği için, ertesi gün geleyim dedim siz ne gerekiyorsa hazırlayın ben gelince imzalarım dedim. Bir ertesi gün gittiğimde zor bela yetkiliyi işyerinde bulabildim bu seferde d-smart adına bana değişim yapacağım diyen Fatih ismindeki soylu elektronik yetklisi (kanımca yalan söyledi) cihazı değiştiremeyeceklerini bu gün d-smarttan üst düzey bir yetkilinin tesadüf kendi işyerlerinde olduğunu onunda değiştirilemeyeceği yönünde bilgi verdiğini beyan etti. Yetkili servis ayrıca şahsıma; tüm verilen cihazların kullanılmış ve 2 el verildiğini beyan etti ve ben 2. kez bir şok daha yaşamış oldum.
İstediğim çok şey değildi aslında yeni sıfır uydu alıcı bir cihazın verilmesi, içime başka türlü sinmiyor. Ayrıca DSmart gibi bir firmanın ve yetkili servisinin söylediği ile yaptığının farklı şeyler olduğuna  bunca yıllık abone olmama rağmen hayretle şahit olmuş olmam ve gerçekten kandırıldığıma inanıyorum.
Bu işlemler neticesi dsmart müşteri hizmetlerini 2 kez daha aradım en son yine biz sizi 7 gün içinde tekrar arayacağız dediler 7 değil 14 gün oldu en ne arayan var ne soran bu kadar lakayıtlık ve vurdumduymazlık olmaz diye düşünüyorum. Bir işletme pazarlama eğitimi almış biri olarak ta firma yetkililerini uyarıyorum. Çökmeye başlamışsınız, haberiniz yok “müşteri daima haklıdır”  “İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih eden kurumlar” evet onlar her zaman yolu açık olan saygın kurumlardır diyorum.
Son söz olarak kendimi kandırılmış hissediyorum ve son olarak şimdilik buraya benzeri sitelere yazmayı düşündüm. Bilahare sorunum çözülmez ise Tüketici Hakem heyeti ve hatta gerekirse Tüketici Mahkemesine gitmeyi düşünüyorum. DSmart gibi firmalar müşterisini yanlış yönlendirmesin, onları saf yerine koymasın biz onların personelinin sözüne ve internet sayfalarında, basın ilan kurumlarında  yazanlara güvenerek imza atıyoruz. Herkes okusun bilgi sahibi olsun. Saygılar…

 

İlhan S.

1 yorum:

  1. TAMAMEN SİZE KATILIYORUM ARKADAŞIM AYNI ŞEY BENİM BAŞIMA GELDİ YAPTIKLARI TAM BİR SAHTEKARLIM TÜMÜYLE BAYİSİ ÇALIŞANI HEPSİ AYNI TERENA

    YanıtlaSil