16 Temmuz 2012 Pazartesi

evimister.com zamanında teslimat yapmıyor!

evimisterMerhaba;
200018267       18/05/12 16:31 tarihli siparişim elime yaklaşık 1 ay sonra ulaştı...Fakat bu kadar beklememe rağmen ürünün belli parçaları eksik geldi yine anlayışlı olmaya çalışarak müşteri hizmetlerini aradım ve eksik parçaları söyledim.Tamam en kısa zamanda size ulaştırılacak dendi...Müşteri hizmetlerindeki arkadaşlar yapabileceklerini yapıyorlar sanırım ama bu konu onları aşıyor ve biz asıl yetkililere ulaşamıyoruz.Eğer evimister benim telefonumu verse müşterilere okadar iyi biliyorum ki vereceğim cevapları ben cevaplayabilirim telefonlarını.Sonuç olarak ürünün eksik parçaları elime hala ulaşmadı,hamile olduğumu acil olduğunu söylememe rağmen henüz verilen cevaplar aynı:'biz gereken yerlere bilgi verdik'..!Ben artık sonuç istiyorum
...Bana arayıpta ilgileniyoruz demesin lütfen kimse,yalnızca ürünümü göndersinler! Ya da geri alsınlar...YETER ARTIK!

 

 

Funda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder